پوستر فیلم آپاراتچی منتشر شد

پوستر فیلم آپاراتچی منتشر شد

راه نوشت راه نوشت
| سه‌شنبه 22 اسفند 1402 | مدت زمان مطالعه : 50 ثانیه
با نزدیک شدن به آغاز اکران‌های نوروزی فیلم سینمایی آپاراتچی، پوستر این فیلم با طراحی محمد شکیبا منتشر شد.

به گزارش راه نوشت، در آستانه شروع اکران‌های نوروزی سینماها از 23ام اسفند، پوستر جدید فیلم سینمایی آپاراتچی به کارگردانی قربانعلی طاهرفر و تهیه کنندگی سجاد نصراللهی نسب منتشر شد. محمد شکیبا و محمد روح الامین به ترتیب طراحی پوستر و طراحی لوگوی آپاراتچی را بر عهده داشته‌اند.

پوستر فیلم آپاراتچی

پوستر فیلم آپاراتچی

دانلود فایل با کیفیت پوستر آپاراتچی

فیلم سینمایی آپاراتچی که از کتابی با همین نام به قلم روح الله رشیدی اقتباس شده است، زندگی نقاش ساختمان جوانی به نام جلیل را به تصویر می‌کشد که دلبسته سینما است و رویای دریافت سیمرغ بلورین را در سر می‌پروراند.

تورج الوند، فاطمه مسعودی‌فر، رضا ناجی، هومن برق نورد و بهنام تشکر از جمله هنرمندانی هستند که در این فیلم کمدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

گفتنی است فیلم آپاراتچی در جشنواره فجر امسال موفق شد سیمرغ بلورین و جایزه ویژه هیئت داوران را در بخش نگاه نو از آن خود کند. این اثر محصولی مشترک از مدرسه سینمایی اندیشه و هنر (ماه)، بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی سوره است.

تماشا و دانلود فیلم آپاراتچی

کلیه علاقمندان با مراجعه به صفحه تماشا و اکران فیلم آپاراتچی در سایت عماریار می‌توانند جهت اکران این فیلم در مدارس، مساجد، دانشگاه‌ها و مراکز فاقد سینما اقدام نمایند.

 

نظر مخاطب
راه نوشت راهی برای عبور از سینمای سانسور. اینجا محصولات عماریار را تحلیل می‌کنیم، با نگاهی نو درباره مستندها، فیلم‌ها و سریال‌ها می‌نویسیم و جدیدترین مطالب مربوط به جبهه فرهنگی انقلاب را دنبال می‌کنیم.
تهران، بلوار کشاورز، خیابان ۱۶ آذر، روبروی خیابان پورسینا، پلاک ۶۰ تلفن: 42795910-021