داستان انیمیشن گردش های سه کوچولو

داستان انیمیشن گردش های سه کوچولو

راه نوشت راه نوشت
| پنج‌شنبه 03 اسفند 1402 | مدت زمان مطالعه : 3 دقیقه

داستان کارتون گردش‌ های سه کوچولو،  سفرهای روزانه و هیجان انگیز سه دوست صمیمی به نام های جیک جیک، هاپ هاپ و پاندا است. جیک جیک یک پرنده زرد و باهوش، هاپ هاپ یک سگ قهوه ای و بازیگوش و پاندا یک خرس آبی اجتماعی و بجوش است. آنها هر روز با دعوت کلاه به سر که یک همستر با کلاهی جادویی است، راهی سفرهای ماجراجویانه می شوند و قرار است با کمک همدیگر معماهای بزرگی را حل کنند.

خلاصه کارتون گردش های سه کوچولو 

توی کارتون گردش‌ های سه کوچولو هاپ هاپ، جیک جیک و پاندا هر روز یک چیز جدید یاد می گیرند. آقای کلاه به سر، یک کلاه پر از سوال دارد که آنها را از سه کوچولوی قصه و همینطور بچه های تماشاگر در خانه می پرسد. کلاه به سر، هاپ هاپ، جیک جیک و پاندا را با ماشین جادویی خود که یک فرفره پرنده به نام هاتی اسپینگین (Hatty’s Spingain) است به سفرهای جالبی می برد. پرسش محور بودن، تقویت توانایی حل مسئله در کودکان، آموزش مفاهیم و موقعیت ها همراه با فضایی شاد و پر از خنده، باعث شهرت جهانی این کارتون شده است.

کارتون گردش های سه کوچولو مناسب چه سنی است؟

این کارتون برای رده سنی بالای 3 سال مناسب است. سنی که طبق طبقه بندی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان «نوباوه» خوانده می شود.

عوامل کارتون گردش های سه کوچولو

بر اساس مشخصات درج شده در سایت IMDB، عوامل سازنده این انیمیشن به شرح زیر است:

  • کارگردان: تونی کالینگ وود، آندریا تران؛
  • تهیه‌کننده: هلن استرود؛
  • صداپیشگان: آستین چیس (در نقش پاندا)، هانا سووین (جیک جیک)، اتان دریک دیویس (در نقش هاپ هاپ) و فارست هاردرینگ (در نقش کلاه به سر). 

این انیمیشن توسط تونی کالینگ وود (Tony Collingwood) و آندریا تران (Andrea Tran) ساخته شده است. صدا پیشگان این کارتون، به دلیل اینکه با دو لهجه انگلیسی- آمریکایی و انگلیسی- بریتانیایی ضبط شده است، افراد مختلفی بوده اند که به نام هایی همچون آستین چیس (Austin Nash Chase)، هانا سووین (Hannah Swain) و اتان دریک دیویس (Ethan Drake Davis) که تجربه صدا پیشگی در فیلم علاءالدین را دارد، میتوان اشاره کرد. تهیه کنندگی این اثر بر عهده هلن استرود (Helen Stroud) بوده که تهیه کننده ای متخصص در زمینه برنامه های کودک می باشد. نکته در خور توجه این است که انیمیشن گردش های سه کوچولو در جشنواره بین المللی فیلم قاهره در بخش کودکان، جایزه بهترین سریال کودک را دریافت کرده است.

مدت زمان انیمیشن گردش های سه کوچولو

مدت زمان هر قسمت از این انیمیشن آموزنده 11 دقیقه می باشد که طبق میزان توجه و دقت کودکان ساخته شده است.

تعداد قسمت های کارتون گردش های سه کوچولو

تعداد قسمت های گردش های سه کوچولو در بسیاری از منابع، متغیر عنوان شده اما طبق آمار سایت IMDB دو فصل 50 قسمتی و دو انیمیشن سینمایی دارد. 

تصاویر گردش های سه کوچولو

 

پاندا و جیک جیک در انیمیشن گردش های سه کوچولو
پاندا در کارتون گردش های سه کوچولو
همستر کلاه به سر
جیک جیک، پاندا و هاپ هاپ در کارتون گردش های سه کوچولو
کارتون گردش های سه کوچولو
انیمیشن گردش های سه کوچولو
هاپ هاپ سگ قهوه ای و بازیگوش
جیک جیک پرنده زرد و باهوش

 

دانلود و تماشای کارتون گردش های سه کوچولو

اگر به دنبال یک انیمیشن مناسب هستید که بتواند توانایی های کودکان را پرورش دهد و در عین حال فضایی شاد و خلاق برایشان رقم بزند، می توانید برای تماشای آنلاین و دانلود انیمیشن گردش های سه کوچولو، به صفحه این کارتون در سایت عماریار مراجعه کنید.

آنچه درباره انیمیشن گردش های سه کوچولو خواندیم:

آنچه که از رصد و بررسی مقالات فارسی و انگلیسی زبان درباره کارتون گردش های سه کوچولو به نظر می آید این است که این انیمیشن سریالی توانسته است تا با خلق فضاهای جدید و پرسش محور به کودکان تجربه های کاربردی بیاموزد و به والدین خاطر نشان کند که با اجازه دادن به کودک برای تفکر، می توان به شکل گیری قدرت تحلیل و توانایی حل مسئله او کمک شایانی کرد. 

 

در نگارش این نوشتار از منابع زیر استفاده شده است: + + + +

 

 

 

 

 

 

نظر مخاطب
راه نوشت راهی برای عبور از سینمای سانسور. اینجا محصولات عماریار را تحلیل می‌کنیم، با نگاهی نو درباره مستندها، فیلم‌ها و سریال‌ها می‌نویسیم و جدیدترین مطالب مربوط به جبهه فرهنگی انقلاب را دنبال می‌کنیم.
تهران، بلوار کشاورز، خیابان ۱۶ آذر، روبروی خیابان پورسینا، پلاک ۶۰ تلفن: 42795910-021